Op zoek naar een betaalbare en goed onderhouden weekendkruiser? Deze Bayliner 2755 heeft nog geen 350 uur op de klok staan en dat is te zien. Mede doordat ze elke winter heeft binnen gestaan zijn de buiskap en gelcoat nog in zeer goede staat. Op technisch vlak zij er serieuze upgrades gedaan die de vaareigenschappen ten goede komen en deze kruiser het speelse karakter van een speedboot geven. De standaard small block V8 is vervangen door een big block V8 en wat betreft de aandrijving is voor een Bravo III (duoprop) gekozen. Dit staat garant voor een heerlijk koppel en heeft tevens het grote voordeel dat bij rustig varen het toerental laag blijft. Opties zoals een boegschroef, koelkast, boiler, kookplaat, acculader en douche zijn allen aanwezig. Goedgekeurde dubbelas trailer tegen meerprijs leverbaar
Looking for an affordable and well maintained weekend cruiser? This Bayliner 2755 has less than 350 hours on the clock and it shows. Partly because she has been inside every winter, the spray hood and gel coat are still in very good condition. On the technical side serious upgrades have been done to improve the sailing characteristics and give this cruiser the playful character of a speedboat. The standard small block V8 has been replaced by a big block V8 and regarding the drive a Bravo III (duoprop) has been chosen. This guarantees a wonderful torque and also has the great advantage that at quiet sailing the speed remains low. Options such as a bow thruster, refrigerator, boiler, stove, battery charger and shower are all present. Approved double axle trailer available at extra cost.
Sie suchen einen erschwinglichen und gut gewarteten Wochenend-Cruiser? Diese Bayliner 2755 hat weniger als 350 Stunden auf der Uhr und das sieht man. Teilweise, weil sie jeden Winter drinnen war, sind die Spritzschutzhaube und der Gelcoat noch in sehr gutem Zustand. Auf der technischen Seite wurden einige ernsthafte Upgrades vorgenommen, die die Segeleigenschaften verbessern und diesem Kreuzer den spielerischen Charakter eines Schnellbootes verleihen. Der serienmäßige Small Block V8 wurde durch einen Big Block V8 ersetzt, und für den Antrieb wurde ein Bravo III (Duoprop) gewählt. Das garantiert ein wunderbares Drehmoment und hat außerdem den großen Vorteil, dass die Drehzahl bei ruhiger Fahrt niedrig bleibt. Optionen wie Bugstrahlruder, Kühlschrank, Boiler, Kocher, Batterieladegerät und Dusche sind alle vorhanden. Zugelassener zweiachsiger Anhänger gegen Aufpreis erhältlich.